mandag 2. januar 2012

Utenfor...


...dette stuevinduet ble 2011 historie.
Jeg tok samme bilde i fjor (bare i det gamle huset).
Og på nyttårsaften blir jeg visst litt ekstra rørt og takknemlig.
Å se inn i en koselig, varm stue som er vår, er i grunnen veldig fint.
Tror nesten dette øyeblikket, og dette bildet må bli en nyttårstradisjon!:)


For Flyfamilien var 2011 et godt år, faktisk det beste på veldig veldig lenge.
Er spent på hva det nye året bringer, det innebærer viktige veivalg for meg.
Og det er bare å se fremover, vi er allerede godt i gang!
Hello 2012, here we go!

post signature 
----------------------------------------
Last year I took a picture ouside my window New years`s eve.
I did it this year too, maybe turning it in to a tradition?;)
And now it`s time to look forward; hello 2012!

26 kommentarer:

Myke minutter sa...

Vakkert! Igjen, godt nytt år til deg og dine, la oss håpe 2012 bringer mye hell og lykke :) Klemmer

Anne Grete sa...

Så lekkert vennen:)

Godt nyttår til deg og dine :) Håper året bringer alt du ønsker deg ;)

Ps: har litt problemer å legge igjen kommentar på innlegg når det er mobilversjon, men på nettversjonen gikk det bra :)

Klem

*sne* sa...

Godt nyttår til deg og dine fine, Heidi!

Gleder meg til å følge den fine bloggen din i året som ligger foran oss.

Klem fra Christine

Mie fra Mies Mirakler sa...

For en glitrende god ide :) Godt nytt år til deg og dine *♥*

vår lille verden sa...

Blir spennende og se hva det nye året vil bringe:O))så fint bilde av vinduet ditt i mørket:)klem

Lisette sa...

Nydelig og stemningsfullt bilde;) Og gleder meg til flere innlegg sammen med deg....Klem fra Lisette

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

Elsker å gå på tur i mørket rundt juletider da det er så mye koselig å se på av belysninger i hager og vinduer !!
Herlig bilde du har tatt av ditt vindu, og så koselig å la det bli en tradisjon. Gleder meg til å følge bloggen din i 2012.

God nyttårsklem fra meg :)
Heidi

Karina sa...

Fantastisk bilde!!
Du tar nydelige bilder og jeg kommer til å følge den flotte bloggen din også i 2012 ;-)

Riktig godt nyttår til deg!

Klem Karina:)

JeanetteCEB sa...

Nytt år, blanke ark :)
Gleder meg til å følge bloggen din videre i 2012.
Ett riktig Godt Nyttår til deg og dine.
Klem fra Jeanette

a piece of happiness sa...

Åh va kul att hitta tillbaka hit :-)

GOTT NYTT 2012!

Kram LiseLotte

ANETTESHUS.COM sa...

Veeeldig koselig, Heidi!

Vi sees snart! Gleder meg!:)

KLEM KLEM

STYLIZIMO sa...

Veldig stemningsfullt! Håper julen deres har vært kjempefin..

Håper 2012 blir akkurat hva du ønsker deg...

Godt nytt år!
klem Nina

Karin Pedersen | KarinFoto sa...

Det var et nydelig nyttårsbilde!! Godt nytt år til deg og dine!

lillpastill sa...

Å så lekkert!
Godt nyttår til deg og dine.. ♥

Hildemor sa...

Nydelig bilde:),
håper 2012 blir et fantastisk år:).
Klem Hilde

deconordic sa...

Kjempeherlig bilde! Ja, man er heldig når man har et varmt, trygt hjem og friske barn. Ønsker deg og familien alt godt for det kommende året :)

tina | pepparochvanilj.se sa...

Så vackert! Väldigt fin ide! Men här är ju allt fint. Alltid. Du skämmer bort oss och inspirerar stort!

Kram Tina

Øyeblikk sa...

Stilig :) Det har alltid fasinert meg litt korleis andre opplever "innsikten" hos oss, og har prøvd meg på nokre slike foto som du har over her, men det har ikkje blitt heilt som eg tenkte gitt ;)

Koselig bilete i alle fall. Godt nyttår til deg og dine.

Klem Eli

Malin sa...

Veldig stilig bilde, stemningsfullt:o)

Malin

Min Lykke sa...

Ja husker fjorårets bilde, så stilig begge to! Dette må bli tradisjon vettu:)
Godt nytt år kjære Heidi! Og takk for all inspirasjon! Gleder meg til å se hva 2012 vil bringe, for både deg og meg:)
Klem fra Kristin

Unknown sa...

Utrolig nydelig bilde, elsker det! For en koselig og fin tradisjon - noe sånt vil jeg gjøre også :) godt tips!
Godt nytt år!

klem Mari

Familiene Buer Buer og Kolnes sa...

Godt nytt år!
TAKK for all inspirasjon i året som har gått!! Gleder meg til å følge deg også i året som kommer.
klem Carina

Bling - our elf on the shelf sa...

Nydelige bilder. Gleder meg til å følge dere i 2012 :)

Marianne With Nor sa...

Enig, kjempekoseleg:) Nydeleg bilete.
Godt nyttår til deg og dine, gleder meg til masse ny Fru Fly insporasjon i 2012.

Klem Marianne

Nin sa...

Et bilde sier mer enn tusen ord? Vakkert og stemningefullt! Godt nyttår og lykke til med veivalg!

tonje boganes sa...

Lekkert, stemningsfullt bilde!

Godt å høre at 2011 var et godt år, håper 2012 blir like bra! Veivalg... Jeg liker ordet! Håper du finner dine!

Klem Tonje