mandag 21. november 2011

Nysgjerrigpetra + trekning


Vi har hatt en travel dag med mye farting i dag, og denne lille frøkenen henger med på det meste.
Hun er veldig blid og nysgjerrig, titter og følger med på alt- og vil helst ikke sove noe særlig.
Dette bildet tok jeg da hun skulle ha sovet, men heller tittet opp bak putene.
Det hjelper jo ikke så veldig med en mamma som synes hun er
så søt at kameraet dukker opp i tide og utide heller da;)

 

I helgen har vi forresten malt den ene veggen i stuen her svart, og jeg gleder meg til å vise det.
(det ligger en sniktitt/dårlig mobilbilde på Facebooksiden til Fru Fly hvis du er nysgjerrig;).  
Og så har Villervalla og jeg har trukket vinnerne av gavekort på Villervallashop.no. 
 Hobbyvimsa ble den superheldige vinneren av gavekortet på 500,- og
av Facebook"likerne" vant Marte Mauritzon gavekortet på 300,-.
Gratulerer! Fint om dere kontakter meg på frufly@gmail.com.
Til dere andre som ikke vant, har jeg en kjempegod nyhet:
De ti første som handler i villervallashop.no får 
20% på alt ved å skrive frufly som kode! 
Ha en kjempefin ettermiddag!
post signature

9 kommentarer:

Myke minutter sa...

Grattis til vinnerne! Nydelig frøken med store, vakre øyne :) Ha en fortsatt fabelaktig mandag! Klem

Elisabeth sa...

Så skjønn hun er!
..gleder meg og veldig til å se bilder
fra stuen din, det har sikkert blitt utrolig fint
med den sorte veggen : )
Ha en fiin mandagskveld,
klem Elisabeth

lillpastill sa...

Helt utrolig nydelig liten pike! Snakk om.. :)

Gleder meg til å se bilder av stuen, dere er jammen effektiv! :)

Fortsatt fin dag til deg og dine
Klemmer fra meg

Fru Fjeldhammer sa...

Så spennende, er endel svarte vegger i bloggeland nå..

Hadde aldri trodd for et år siden at jeg selv skulle ha en svart vegg, men stilig er det og jeg digger veggen min!

ha en fin kveld..

Øyeblikk sa...

Oj for eit blikk - heilt nydelig :) Stein tøft med den svarte veggen, såg det første gong inne hos Anna Malin på Helt Enkelt bloggen - det er jo berre lekkert, egentlig :)

Klem ELi

hobbyvimsa sa...

Jippi!!Jeg har bursdag i morgen,og dette var en super gave..Tusen takk trala la la la!!Jeg er sååå glad:)

sender min adresse nå:)

Nyt ny uke:)

Klem Linda:)

Jorid + NOE Blog sa...

Fineste BabyFly!! :) Elsker øynene!

Min Lykke sa...

Så skjønn og herlig hun er!!:)
Klem fra Kristin

Hanne Mette sa...

For en vakker liten skatt!♥ Det blikket er jo bare nydelig. :)
Ha en fin kveld.
Klem fra Hanne Mette