fredag 28. oktober 2011

Nye lamper + blid baby


Etter mye frem og tilbake har vi fått oss lamper på soverommet.
Vi ville ha noen til å henge på veggen, og det er jo et par alternativer;)
Egentlig hadde vi bestemt oss for Seed-lampene fra Northern Lighting, 
men gråfargen var feil i forhold til veggen, og den hvite var for gul.
Vi hadde ikke lyst på grønn strømpe, så da utgikk det - foreløpig.
Valget falt til slutt på noen helt enkle, hvite fra Ikea.

Rommet er fremdeles fargeløst og sparsomt møblert, fint med en "frisone" for ting.
Vi kjøpte nattbord for en stund siden, men de får jeg vise en annen dag.
Kan du gjette hvilken, eller hvilken type nattbord det er?
Fin fredag!
post signature

40 kommentarer:

Hvite tulipaner sa...

De lampene er utrolig tøffe! Elsker gjennomført hvitt, så rolig og delikat.
For en blid og helt nydelig bebis du har, såå skjønn da:)*smelt*

Kan det være Kartell Componibili nattbord? Eneste jeg kommer på siden vi har det selv:)
God fredag og god helg!
Klem E

Ida sa...

Vilken otroligt vacker bild med glad baby!! Hela sovrummet ser så fräscht och vilsamt ut. Trevlig helg, vänliga hälsningar Ida

Anonym sa...

Det ble et rent og pent uttrykk. Har selv en gammel dør som sengegavl, så kan ikke annet enn å elske deres også :) Hvor har du fått tak i det lekre, hvite sengetøyet? Sliter med å finne noe som ikke koster skjorta jeg... Ønsker dere en god dag, klem fra Tonje

beate sa...

herlig å titte inn her og møte et skjønt babysmil!!

god helg heidi

klem beate

Sommerhusliv Hele Aaret sa...

De da bare fede de lamper...
Og hvor er hun bare skøn.
Dejligt billede lige til indramning.

God weekend til Dig Og Dine.

Knus Susi

Mariann sa...

Hei Fru Fly,

Har fulgt bloggen din over lang tid. Takk for all inspirasjon om smått og stort. Ikke minst all tips om foto.
Ønsker deg og dine ei flott helg :)

Tove `blogg verden sa...

Sååå nydelig :) Nyt dagene
og ha en flott helg
klem Tove

Unknown sa...

Kjempefine, enkle lamper, de likte jeg godt;)
Og for et herlig bilde av Smily, hihi;))

Ha en fin dag!

Klem Line

sortekatt sa...

Kjempe kule lamper!
Superskjønn bebis, jeg har også en slik her hjemme, O`lykke;))9
Ha en flott helg. Mona.

Mie fra Mies Mirakler sa...

Fine lamper, de passet godt inn på soverommet. Og søteste bebisen da ♥ det er så fint når de er i godt humør *♥*

KROnPRINSESSENE sa...

Likte lampene!
Og den teksten over senga er så fin...
Den har jeg også liggende, bare ikke funnet den rette plassen til den enda.
HERLIGST av alt var uansett babyen :)
Så deilig og smilende...
GOD HELG!
Tror det står Kartell ved siden av sengen forresten ;)
Klem May Helen

Inger Johanne sa...

Så deilig med blide babyar - sånn er min siste(eh..minste) òg! Fint soverom, likar at det er enkelt og rolig, må vere godt å sove der:-)

Fin dag til deg, Heidi!
Klem

Birthes Verden sa...

Så herlig med en slik bild baby :)
De lampene var flotte, de gjorde seg godt på soverommet.

Ønkser deg en strålende helg

Klem Birthe

Unknown sa...

Nydelig soverom med en NYDELIG blid baby! Herlig! ;-)
Utrolig fint med det grå og hvite.
Ha en fin dag!! :-)

Klem Ellen

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

Med et smil fra en så herlig liten jentebaby, er dagen garantert reddet:) "smelt"
Soverommet ditt ser så delikat ut med herlige lyse fargetoner.

Kan jeg spørre deg på hvilke måte du har hengt opp døren du har til gavl ??

Ang hvilken nattbord du har, så har jeg ingen idè, men lekker er de nok garantert :))

Fin fredag til deg, klem Heidi

Camilla sa...

Ååå for en vakker blid baby!! Helt skjønn!!!

For et vakkert rom og nydelige lamper!!!
Kan jeg spørre om hva den nydelige gråfargen på veggen din heter?
Syns det er vanskelig å finne rene gråfarger.

HA en god dag!
Camilla:-)

Sesselja sa...

Lille nurk ligner jammen på storesøster! Like bedårende begge to.

linn sa...

sååå herleg! :)

og fint soverom, likar når det er roleg og avbalansert

ønsker deg ei god helg saman med dine

-klem

Størstepia sa...

Har du sett for et lite sjarmtroll da:-)!! Nydelig er hun!!

Flott soverom dere har altså, og "love is all you need" passet kjempegodt over senga!!

Ha en super helg!
Klem fra størstepia

Trådsnella sa...

Nydelig soveron! Lampene passa jo pefekt ;)

Kartell Componibili tipper jeg er nattbordene! ;)

Vingesus og Julebrus sa...

Sånn en herlig jente!! Godt å høre at hun fyller dagene med glede!

Ja, og lampene var fine de også ; )

KLEM!

JeanetteCEB sa...

Kjempefine lamper som passet perfekt til soverommet deres.
Nydelig jentunge du har.

En riktig god helg til deg.

Jeanette

chili og kjærleik sa...

Lekkert lekkert! Og så fint med sitatet over senga :)

God helg til deg og dine!!

fruU sa...

Kjekt med blid babys. Vi lurer på SEED-lampen. HerrU er ikke helt med ennå, men det kommer nok.

Anonym sa...

Så herlig soverom! Gjetter på at det er Hemnes nattbord (de firkantete) i hvitt som står ved siden av sengen...

Hilsen Gunn K

Junibacken sa...

Nydelige lamper!! Og for ei nydelig lita pie.. Har selv en gutt på 4mnd som smiler dagen lang! De er så herlige:)
Satser på oppholdsvær denne helgen da;)God helg!!

Anonym sa...

Så søt hun er! Og jammen går det fort! Synes ikke det er lenge siden du publiserte nyfødtbildene dine! :-) Nyt hver eneste dag! :-)

Min Lykke sa...

Nydelig soverom og supernydelig lillemor! Såå skjønn:)
ha en flott helg!
Klem fra Kristin

Ingrid sa...

For en nydelig liten skapning:-)

Jeg lurte på om du ville dele med oss hvilken farge du har malt soverommet i? Virkelig helt nydelig og avslappende.

Fotograf Britt sa...

Stilige lamper....Jeg la meg til listen din...og legger deg til i min blogg!

Ha en flott helg..

Klem fra Britt.

macMatre sa...

For en fantastisk nydelig glad tulle!
Vakker!
Så heldige er vi også, snuppa gjør ikke annet enn å smile dagen lang. Og slik har det vært fra dag én, nå er hun nettopp blitt 1.

Rommet ser så dust, lyst, rent og delikat ut. Herlig.
Tipper også Kartell-bordene. De har iallefall jeg lyst på :)

Fin lørdag til deg og dine!

Anonym sa...

Dear Heidi!
Very nice blog :-)!
I have one question: Where did you buy the cute "Love is all you need"-decoration?
Thank you! Dani

KATRINES INTERIØR sa...

Hei Heidi :) Kjempestilige lamper, skulle ikke tro de var fra IKEA, de var veldig fine :) (Ikke det at det ikke er fine ting på IKEA, altså, men var ikke tyypisk IKEA;)) Tror det er Kartell, kan ikke tenke meg noe annet :)) Jeg har nemlig selv akkurat kjøpt de til soverommet her hos oss og er så fornøyd! Bort med de romantiske nattbordene, her kommer det mer og mer moderne og jeg liker det. Fin lørdag, her pøsregner det ute, koselig! :)

Elisabeth, innerst i veien sa...

Ikea er ofte løsningen. :-) Veldig koselig og avslappende soverom, deilig.

Bird sa...

For et fantastisk bilde! Herlig med blidbaby!!:)

mali-mo sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
mali-mo sa...

Her kommenterer jeg i flere innlegg, så det gikk litt i kryss. Synes soverommet var utrolig fott, et hvilested!

Cherry Blossom Blog sa...

så fint soverommet deres har blitt,
og sååå koselig med verdens blideste baby a gitt!
heldige dere <3 hun ser bare sååå skjønn ut!
kan tenke meg storesøster er stoooolt om dagen :)
håper du koser deg med høsten! gode klemmer til deg!

Hannesin sa...

Oi oi, det var jo så masse fint !
Men kritt tavel med treramme, telysholdere med "make a wish".

Uansett, MYE fint !

Hanne Aarethun

Anette {foreldremanualen} sa...

Det første bildet ditt er noe av det skjønneste jeg har sett på lenge!! Blir nesten babysyk av å se sånt... ;-)