lørdag 25. august 2012

Sensommer i hagen


Vi har hatt fine utestunder i sommer selv om det ikke har vært rekordvarme.
Med stor tumleplass, mye plen, frukttrær og terrasse med tak, bruker vi hagen mye. 
Neste års prosjekt må bli mer blomster og planter, det tar tid å "bo seg inn".



Hva som er bak og foran på huset er ikke så godt å si, inngangsdøren er på midten.
Dette under var en stor grusplass, så vi har laget terrasse, lagt belegningssten og sådd plen.




På terrassen kommer solen på tidlig formiddag og den går ned i sofakroken.
Og i morgen tenkte jeg å vise hvordan det ser ut etter at det blir mørkt!


Ha en strålende lørdag!

15 kommentarer:

June sa...

Kjempefint! Du er så flink!:)
Ha en fin lørdag!klem

Barbros lille atelier sa...

Så utrolig flott dere har fått det!
Og så kjekt med det overbygget på terrassen.
Sånt ønsker jeg meg og:-)

Klem

Krabbelure sa...

Denne uteplasse så jo helt nydelig ut ! Og hengekøye...ingne hage er komplett uten en hengekøye spør du meg! God lørdag til dere. Klem.

Unknown sa...

Å så fint du har det! nydelig plass :)

anne sa...

Hei
Fantastisk uteplass..må bare spørre hvor dere har kjøpt sofaen ute ? akkurat slik en jeg ønsker meg - men har ikke følt at vi har hatt brukt for den de 2 siste årene, men muligens jeg burde være klar likevel - til neste sommer :)
Vi bor så forblåst og har ikke en så skjermet terrasse som dere...elsker bloggen din...må titte innom hver dag :)
Klem fra Anne - sørvestlandet

Elisabeth sa...

Herlig uteplass og hage!
Det er bare å nyte så lenge man
kan : ) August og september kan jo ha mange fine
dager.
Så stemningsfullt med lykter og hengekøye
og masse puter, liker!!

Ha en fin helg : )
God klem

ANETTESHUS.COM sa...

Ja, det tar tid å bo seg inn. Og hage tar i alle fall lang tid før gror seg til ;)) ... men det ser jo ut til at dette er en veletablert hage med store deilige frukttrær osv. Heldige deg! Det har blitt så koselig. Og fint med grått hus.

Fortsatt fin helg, vennen!
KLEM KLEM

p.s. utfordring hos meg i dag - gøy om du deltar :)

Precious Home sa...

Kjempefint!
Lyst på hjørnesofa hos oss også:)

Ha en fin dag!

Bird sa...

Flott hus har dere! Masse inspirasjon å hente - takk for det;)

solihjartet sa...

Så koselig de har det!!
Tusen takk for at du deler!!

God helg til deg! :)

Jeanette sa...

Lekkert uterom!Takk for hyggelig kommentar inne hos meg:)

Fin søndag til deg

Michelle Halford sa...

Beautiful! It's Winter here in NZ but Spring is almost here - can't wait for Summer! I love your blog Heidi. The images and graphics are always so inspiring. x

Anonym sa...

Du har bare en heelt nydelig uteplass! Tenker det ble mye utekos på dere nå i sommer :)

Da er det bare å sette seg inne med en god kopp te mens man venter på at neste sommer skal komme ;)

Fru Fly * Heidi sa...

Anne: Sofaen kjøpte vi på Plantasjen i fjor!:-)

Min Lykke sa...

Nydelig terasse og uteplass med mange muligheter!!
Klem fra Kristin