fredag 31. august 2012

Raff!



Fra 31. august til 10. september går Raff Designuke 2012 av stabelen. 
Sentrale utstillingsvinduer i Bergen sentrum knyttes sammen til en vandreutstilling. 
Her vises det beste designere i regionen har å by på – døgnet rundt hele uken. 


Raff sin visjon er å løfte fram unike vestlandske designere, både i og utenfor Norges grenser. 
Raff ønsker å være et møtested for både etablerte og fremadstormende designere, 
en arena som fremmer og verdsetter designerens arbeid. 
På sikt er målet å bidra til at enda flere unge og kreative 
mennesker velger å satse på design.


Jeg gleder meg til åpningen i dag, 
håper vi sees der eller på vandring i løpet av uken!

4 kommentarer:

Monica/ Twist sa...

Å, der skulle jeg ha vært! Jeg har alltid vært fasinert av gode utstillingsvinduer! Det er en form for "kunst" som jeg alltid blir fasinert av! Håper noen tar noen flotte bilder og legger det ut på blogg! Hint..;)
Monica;)

http://www.billigebrudekjoleronline.dk/ sa...

Thank you very good website, I really like this template, looks great.

Frk.Fryds Hverdagsgleder sa...

Så spennende!! Kunne godt ha tenkt meg å fått dette med meg! Kos deg med vandringen!

Ingvild sa...

Hei igjen :) Vi prøver stadig å melde oss på og får bare opp at fristen er utløpt og at vi må ta kontakt med deg!
Med hilsen fra Søster Anne og Pepperkakehuset