mandag 20. februar 2012

Stand by...


 Her blir det visst oppdateringer med ujevne mellomrom for tiden.
Tiden strekker rett og slett ikke til, typisk nok er jeg i en veldig kreativ fase nå!:)
Jeg har lyst å fotografere, sy, male, snekre, fikse og ordne, men så må jeg skrive oppgave.
Men den er ikke så kjedelig den heller altså, det blir noen spennende diskusjoner fremover.


Ønsker deg en super ukestart!
post signature 

---------------------------------------------
While I write my master`s thesis, my creativity is blooming.
Typical -there just are not enough hours in a day!
Wishing you a great week!

14 kommentarer:

Myke minutter sa...

Lykke til, kan tenke meg døgnet blir fullt med to små og en stor oppgave å skrive! Vi venter vi :) Super ukestart til deg også! Klemmer

Anne Grete sa...

Kjenner veldig til akkurat det du skriver. Går veldig i rykk & napp her også!

Uansett, klart jeg er stand by!

Klem

Agnete sa...

Nydelig blogg du har!! Nysgjerrig, hva skriver du oppgave om? Klem Agnete

Flittige Fruer sa...

Lykke til med oppgaveskriving og fin uke til deg :)

linn sa...

du må vere ei av tidenes driftigaste damer! ;)

lykke til med skrivinga!
og sjølvsagt heng me med :)

-god klem

lillpastill sa...

De ordene der føler jeg også på!
Er mye å gjøre og lite tid til overs, desto mer ønsker man å gjøre!

Ta den tiden du trenger, jeg gleder meg til neste innlegg og venter med glede - Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves..

Fin fin ukestart til deg og dine
Klemmer og smil fra meg

ANETTESHUS.COM sa...

Masse lykke til, Heidi!
HEIER PÅ DEG!

klem klem
ANETTE

Inger Johanne sa...

Typisk med creative rush midt i oppgåve-/eksamenstider! Er du heldig, held det seg til du er ferdig med det du må gjere fyrst..;-) Lykke til, forresten! Og klart me heng med!

Klem

elv's sa...

I feel just like you... I really need more hours in a day :-) Love the beautiful white picture!!! Have a great week.... Hug

Anniken sa...

Lurte så veldig på om du ville skriveen listemed interiørbutikker du liker på nettet? eller linke til til et sted der du alt har gjort det? ;)

JeanetteCEB sa...

Skjønner akkurat hva du mener.
Lykke til med oppgaven.
Ønsker deg en riktig fin uke.
Klem fra Jeanette

millandante sa...

Lycka till med skrivandet!! var sak har sin tid, och vi väntar här;)

Nu ska jag läsa ikapp här inne och njuta av din fina blogg!!!!

Kram kram

Anonym sa...

I really like your blog:)Great pics and so much inspiration...I wish you a lovely week.
LOVE maria at inredningsvis.se
(Sweden)

LilleLeo sa...

Det høres kjent ut, med hundre tusen planer og altfor mye å gjøre.