fredag 20. mai 2011

Rundtur i "gamlehuset", hovedbadet

Et av rommene jeg har likt bedre og bedre etter hvert som vi har bodd i huset, er hovedbadet.
Det aller beste er det store vinduet i taket som gjør at det alltid strømmer masse lys inn her.
 
Det er veldig stort og rommer mye, og nå er også stellebordet kommet på plass!
Tenk at det om få uker kommer en pitteliten baby som skal ligge der...
 En veldig hektisk uke går over i en hektisk helg, 
men i kveld blir det også litt tid i sofaen!
Fin fredag!
post signature
-------------------------------------- 
Our main bathroom has kind of "grown on me" over the years.
The one thing I love the most, is the window which gives us a lot of light!
Wishing you a beautiful friday!

21 kommentarer:

Mammadamen sa...

Kos deg masse på sofaen, Heidi! Håper formen er god:) Takk for fin kommentar, forresten, jeg er jo full av rastløse forventninger nå:)

Klem Karianne

Linn sa...

For ett flott bad!
Nydelig med takvindu :)
God helg

Henriettes hus sa...

Nydelige bilder av et herlig bad ♥

Anettes tankeboble sa...

Hei!

Så delikat og fint! ;) Nydelig Heidi!

Klem Anette

Anonym sa...

Beautiful!!!

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

So fint bad!☺
Lyst og lekkert☺

Ja det er ein spesiell følelse å tenke på at ein snart ska få eit bittelite menneske i huset som er avhengig av DEG!♥

Ha ei fin helg☺

Klem M♥

Synnøve sa...

Kjempefint bad! Gleder meg til å se minifly :)

tonje boganes sa...

Fint bad.
Ønsker dere ei god helg
Klem

Unknown sa...

Nydelig bad. Heldige deg som skal få oppleve å ha en skjønn liten bebi der:)
Anki

jantonsen sa...

Sender deg en god helg klem fra meg og Oliver:)

Vingesus og Julebrus sa...

Flotte og smakfulle rom og hage du viser oss. Det er en gjennomført stil dere har - men du er jo ganske gjennomført stilig, så det var jo som forventet!! : )

KLEM!

lillpastill sa...

Nydelig! Dette badet hadde ikke jeg hatt noe i mot å ha! :)
Ønsker dere en fin fin fredagskveld

Klem fra meg

Unknown sa...

En herlig rundtur du tar oss med på, Heidi. Du har rett og slett et helt nydelig hjem! God helg - håper dere får litt tid til å slappe av også :-)
Klem; Heidi

vår lille verden sa...

God kveld:)ja tenk at nå kommer det en liten baby som skal ligge på stellebordet og fryde seg:O))Nydelig bad:)god helg.klem

Anne Grete sa...

Så lekkert da!!! Tusen takk for hilsen inne hos meg :) Ja, det er deilig å være ferdig med eksamen... Selv om jeg er frikjøpt fra stillingen min 40%, så har det vært litt slitsomt nå på slutten.. Men det har nok noe med graviditeten min å gjøre også.. hihi.

Et lite fotospm, bruker du photofilter på bildene? I såfall hvilke er dine favoritter?

Klem

Unknown sa...

Så fint!! Stilig med oliventre på badet :-)
Kjempe flotte bilder - som alltid :-)
Ha en fin helg!

Klem Ellen

BelovedbyLinda sa...

Vilket snyggt badrum!! Härlig blogg du har :))

Kramar Linda

Veronika Døli sa...

Nyydelig bad ja!! :):)

Ja, er så nydelig å tenke på det lille nurket som snart skal få bruke alt som står klart :):) Her begynner det meste å komme på plass, og jeg går bare å beundrer..:) 2 uker til termin her =)

God helghilsen fra Veronika :)

Monica sa...

Så lekkert bad! Og for en herlig blogg du har! Jeg har nå brukt alt for lang tid på å kikke rundt her, glemte helt tiden av alt det interessante jeg fant. Og siden jeg alt er ute å kjører på tida, tar jeg meg tid til å slenge inn en kommentar å. Jeg kommer helt klart innom igjen og kikker mer senere.

Ha en fin helg! Klem

n i n a s hjem sa...

Mye lys, det liker vi :)

Ja, tenk...snart kommer en liten baby!
Du kommer til å bli overrasket over hvor STOR støresprinsessen plutselig ser ut.
Husker SÅ GODT den følelsen jeg hadde kvelden før lillebror ble født. Tenkte "hmm, tenk at LILLE du skal bli storesøster da"

MEN - etter lillebror ble født så hun kjempestor ut i forhold :)Vittig!

Netty sa...

Så utrolig flott du har det! Den prisen fra glansdagen fortjener du virkelig!;-) Vi bygger hus og får nesten helt likt bad som dere! Kjempeflott med toalett under takvinduet! Det skal jeg jammen meg vurdere! Men da må jeg vite en ting, hvor høy er kneveggen deres?