mandag 20. desember 2010

Snart...


...er det virkelig jul!
Det siste lyset er tent og alt må på plass innen få dager.
Det blir nok ganske hektiske dager, det er mye som skal ordnes. 
Julekortene er i hvert fall sendt av gårde, i morgen tror jeg alle skal ha fått dem.
Og da spørs det om jeg ikke skal vise årets kort her, dere har jo sett nesten-kortene!:)
Jaja, vi kommer sikkert i mål, og gleder oss enormt til julekvelden med familien i Flyhuset.
Trekningen fra En Gul Knapp ble foretatt i går som lovet (men innlegget er piiittelitt sent)!:)
I hvert fall: vinneren av gavekortet på 500,- er Mumsi, Med et lekent sinn.
Og gavekortet på 300,- ble vunnet av Stine Askautrud.
Gratulerer, dere blir snart kontaktet!
post signature

13 kommentarer:

ELLEMELL sa...

Hektisk er vel bare forbokstaven...
men julaften blir det på fredag uansett...
så får det gå som det går:)

fin mandagsstart til deg og dine:)
klem ellemell

Lappeline ♥ sa...

Julaften kommmer fredag uannsett.....det jeg ikke får vasket nå tar jeg senere ...men en skikkelig god fredagsvask skal huset få....
Ønsker deg fine førjuls dager og husk å senke skuldrene litt innimellom

Klem til deg

VesleS-design sa...

Så koselig førjulsgave! Jeg gleder meg til å shoppe hos En Gul Knapp! Tusen takk for en god start på uka! Det blir nok hektisk hos oss også, men vi skal prøve å sette gleden og julefreden høyest!
For meg er det viktigere å kose meg med familien enn at alle sorter er bakt og huset gullende rent. Det er jo de lysende barneøynene man husker etter julen, er det ikke?

helen og gutta sa...

førjulstiden er som regel travel (for meg ivertfall), men nå ser det ut som om ting roer seg litt ned. Juletreet ble hugget i går og julegavene er snart i boks. Jeg har fri og skal kose meg med dem de siste dagene før jul. en herlig mandag til dere. klem Helen

Elisabeth, innerst i veien sa...

Stemningsfullt. ☺
Ha en fin dag!

Unknown sa...

Heisann ! Må bare nett spørre. Såg den eplekakeoppskriften i et innlegg lenger ned, og lurte på om det stemte at den bare skulle stekes på 18 grader? Stusset litt over det :)

Ha en fin mandag ! =) Og god jul i heimen ! =)

Unknown sa...

Herlig julebilde! Håper du når alt du skal innen jul - det gjør du jo nok:) Ønsker deg og familien din en god jul! Klem; Heidi

Bling - our elf on the shelf sa...

Jaaa du, her hjemme blir det virkelig hektisk. Men,jeg skal nok rekke det i år også, som jeg har gjort alle andre år ;)

Ha en fin dag.

Lilla huset på prärien sa...

Ja nu närmar sig julafton med stormsteg. Vi måste hämta en soffa på onsdag innan vi kan få ordning och reda här hemma tills gästerna kommer...

God Jul!

Johanne Brekkevold sa...

Skjønne Heidi! Klemmen varmet godt:) Ha noen gode og produktive siste dager før jul. Her må en lett vask til, noen gaver må leveres til sine rette eiere og juletreet må skaffes. Men nå julekaffe med kollegaer.

Jorid + NOE Blog sa...

Nå er det snart jul, og jeg gleder meg som bare det! :D

Jeg ble så fornøyd med spisestuen!! :-) Det ble litt av en forandring mot det andre.

Ha en fin kveld vennen! Jeg har slengt føttene høyt, koser meg med en bloggrunde etter en hektisk dag på jobben.

Klem Jorid

Hege sa...

Gleder meg som en unge jeg:-)
- og et skjønt bilde du har tatt!
Riktig god jul til deg og dine,
klem Hege.

KATRINES INTERIØR sa...

Dine bilder er helt fantastiske, Heidi! Det er en fryd å se på!Selv om du føler huset ditt ikke er proppet av julepynt, så er vel det enkleste ofte det beste;) Det er jo ikke så mye som skal til for at man skal føle at det er litt jul! Slik er det iallfall hos oss :) Håper dere vil få en herlig julekveld med ei forventningsfull jente. Bare 4 dager igjen nå! Kos deg masse masse! Klem fra Katrine