Vi har kommet oss i nytt hus og
forløpig er alt et salig kaos her, men vi er happy!
Frøken Fly løper rundt av glede og synes alt er nyyyydelig!:)
Da hun kom opp i loftstuen som du ser på bildet og fant noen av lekene sine her,
tok hun seg til begge kinnene og sa "mamma, jeg kan ikke troooo at det er sant"!

Med Frøken Fly proppfull av positiv energi og skjønneste BabyFly på armen,
kan vi ikke annet enn å ha det strålende fint oppi alt kaoset.
Jeg er glad vi har bilder som dokumenterer denne tiden,
den vil vi alltid huske som helt spesiell.
Fiiin fredag til deg også!
♡
--------------------------------
We have moved in to the new house,
and even it`s chaotic here now, we`re so happy!
































