Det er et spørsmål jeg får stadig vekk.
"Ehh... altså, jo for så vidt...men det er jo alltid noe å putle med".
For det er nettopp det det er. En million småting står på listen,
og det virker aldri som om den blir noe særlig kortere!:)


Flaks for oss at vi liker det akkurat sånn, "noe å putle med" er strålende fint det!:)
Nå holder jeg på å male barkrakker på kjøkkenet, og lurer på om de kun skal få "genser".
Hvis jeg beiser bena i noenlunde samme farge som gulvet, tror jeg det kan bli kjempefint.
Her Fly er vant til mine rare påfunn, og synes faktisk at det kunne ha vært litt kult!
Det ser ut som den nitide bearbeidingen gjennom mange år har betalt seg, hurra!
Det verste som kan skje er at vi ikke liker det eller blir lei, og maler igjen.
Derfor elsker jeg møbler i solid tre - og velger det stadig oftere.


Ha en fin onsdag!

-------------------------------------------
"Are you done redecorating yet" is a question I often hear.
And the answer is "kind of"- because we always have projects going on.;)
Now I am painting stools, considering to paint them half white and half stained.
Even Mr. Fly though this was cool (usually he thinks my ideas are strange and crazy).
It actually seems like my "creative processing" over the years finally paid off!:)






























