Viser innlegg med etiketten Bad. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten Bad. Vis alle innlegg

onsdag 11. april 2012

Baderom + DIYhylle


Selv om badet ikke er akkurat sånn jeg ville valgt det selv (understatement;),
så er jeg veldig glad i dette rommet fordi det er stort, varmt og har badekar.
Mellom badekaret og veggen fant vi ingen hyller som passet helt perfekt, 
så da var Herr Fly som har blitt handyman, fremme med skills`ene igjen.
Den er laget på mål,  etter samme prinsipp som TVbenken.  




Fornøyd med en passelig rustikk, røff og fin hylle akkurat der.
Perfekt til håndklær, en rotekurv til klær - og litt pynt oppå!
Ha en super onsdag!:)

post signature

fredag 10. februar 2012

Frisonen min...


...i huset er badekaret.
Vi hadde ikke badekar i forrige hus og ikke i det nye huset da vi flyttet inn i sommer.
Da sto det et romskip (dusjkabinett i XXXL med dyser, steam, musikk og diskolys)
Vi var heldigvis enige om at det skulle ut så fort som mulig (tusen takk, finn.no).
Og da fikk vi et digert bad med mer enn god nok plass til et BADEKAR! 
Barna elsker det og må dras opp, og sånn er det visst med moren og.;)
Etter trening tenner jeg lys og sitter med en bok i evigheter her.

 

Bordet på siden her er forresten et gammelt nattbord som myker opp det litt kjedelige badet.
Ellers har vi lett etter en håndklehylle som passer inn, men nå har Mr. Handyman mekket et selv.
Kommer så klart tilbake med en oppdatering på dette, må jo skryte litt av det som fortjener skryt!:)
Og, ja oliventreet spirer som bare det her, fuktig baderomsluft er visst nøkkelen til suksess!


 Fin fredag!
post signature 
---------------------------------------------
I`ve been dreaming of a bathtub for quite some time now, 
and finally we got one (a couple of months ago). Hurray!
The kids and I love it, and spend hours and hours here.
Have a great friday!:)

fredag 7. oktober 2011

Utstilling på do


På toalettet vårt i 1.etasje er det kjedelige vegger som det er vanskelig å spikre i.
Derfor tok jeg frem igjen washi-tapene og laget en mini-utstilling for å pynte litt opp.
Silhuetter har jeg brukt en del av før, blant annet har jeg strøket en del av dem på klær.
Jeg har valgt ut bilder der Frøken Fly viser mye personlighet og har tydelig kroppsspråk.
Silhuettene lager jeg i Photoshop, har nesten klar en oppskrift jeg tenkte å dele her en dag.


Printene med tekst er fra FruFlyShop, jeg synes mange passet fint sammen med bildene.
Og neonrosa er i skuddet for tiden, og det er ikke rart. Smiler ikke du også når du ser den?
Sprelsk og veldig gøyalt innslag på badet for en stund, og enkelt å fjerne når vi er lei!;)

Fin fredag!
post signature 
-------------------------------------------------
I have made a fun mini- exhibition in the bathroom,
 Silhouettes made from photos together with prints from FruFlyShop.
Wishing you a great friday! 

fredag 20. mai 2011

Rundtur i "gamlehuset", hovedbadet

Et av rommene jeg har likt bedre og bedre etter hvert som vi har bodd i huset, er hovedbadet.
Det aller beste er det store vinduet i taket som gjør at det alltid strømmer masse lys inn her.
 
Det er veldig stort og rommer mye, og nå er også stellebordet kommet på plass!
Tenk at det om få uker kommer en pitteliten baby som skal ligge der...
 En veldig hektisk uke går over i en hektisk helg, 
men i kveld blir det også litt tid i sofaen!
Fin fredag!
post signature
-------------------------------------- 
Our main bathroom has kind of "grown on me" over the years.
The one thing I love the most, is the window which gives us a lot of light!
Wishing you a beautiful friday!