...i huset er badekaret.
Vi hadde ikke badekar i forrige hus og ikke i det nye huset da vi flyttet inn i sommer.
Da sto det et romskip (dusjkabinett i XXXL med dyser, steam, musikk og diskolys)
Vi var heldigvis enige om at det skulle ut så fort som mulig (tusen takk, finn.no).
Og da fikk vi et digert bad med mer enn god nok plass til et BADEKAR!
Barna elsker det og må dras opp, og sånn er det visst med moren og.;)
Etter trening tenner jeg lys og sitter med en bok i evigheter her.
Bordet på siden her er forresten et gammelt nattbord som myker opp det litt kjedelige badet.
Ellers har vi lett etter en håndklehylle som passer inn, men nå har Mr. Handyman mekket et selv.
Kommer så klart tilbake med en oppdatering på dette, må jo skryte litt av det som fortjener skryt!:)
Og, ja oliventreet spirer som bare det her, fuktig baderomsluft er visst nøkkelen til suksess!
Fin fredag!
---------------------------------------------
I`ve been dreaming of a bathtub for quite some time now,
and finally we got one (a couple of months ago). Hurray!
The kids and I love it, and spend hours and hours here.
Have a great friday!:)