fredag 14. september 2012

Det nærmer seg


Om to uker braker det løs i Bergens storstue, Grieghallen!
Messen er en salgs- og publikumsmesse for alle, så jeg håper 
maaaange av dere tar turen innom i løpet av helgen!


Her er messesjefen Trude og fotograf/stylist Anniken Zahl Furnes på kjøkkenet.
Hos Trude har vi workshops, photoshoots og planlegger alt mulig spennende!
Og som du ser er fottøyet klart, jeg tipper joggeskoene blir mest brukt!


Og til alle bloggere: nå er programmet til bloggfrokosten klart.
Ta en titt i messens blogg og/eller Facebookside nå!

G O D  H E L G!

11 kommentarer:

MittLilleHjerte sa...

Så utrolig kult! Jeg skulle helt klart tatt turenom jeg bodde litt nermere enn Trondheim;)
Kos dere masse!
Klem

K R I S T I I N A sa...

Ja den mässan hade man velat vara på! Ha d roligt!!

Elin | Draumesidene sa...

Lykke-lykke til!

god klem,
god helg!

e :)

Unknown sa...

Gleder meg veldig, Heidi!
Smask!

Vibeke fra Bengtgarden sa...

Oi, oi, oi som jeg gleder meg. Blir spennende å møte sååå mange bloggere også ;-)

Så flinke dere er, det er lit av en jobb dere legger ned!

God fredagskveld og helg ;-)

Klæm Vibeke

Fargebarn sa...

KJempespennende. Jeg gleder meg kjempemye!
Og jeg klaper i hendene for joggesko, for jeg kan ikke gå med høye hæler.

Villa Fagerbakken sa...

Jeg gleder meg: ))

linn sa...

og som me gler oss!! :)

et kjært hjem sa...

Jeg skulle gjerne ha kommet, blir sikkert knallgøy!! Kos dere!
For et knallfint kjøkken, elsker alt!!
God helg ;)
Ane

helen og gutta sa...

høres så utrolig gøy ut, men jeg har desverre ikke anledning til å være med. Kanskje neste år?

Hege Synøve Kolstad Evensen sa...

SÅ SPENNENDE! Den som bare bodde litt nærmere Bergen... Lykke til, og nyt dagene!