tirsdag 30. august 2011

Barnebesøk | tips

Sommerbarn, kombinert med oppussing har strukket feiringen en hel måned.
I dag er det klart for det siste besøket med barnehagen, og lillemor gleder seg stort.
I fjor var fargene lilla og grønn, i år er det rosa og gul, sommerlige og herlige farger!:)
 Du får jo det meste du trenger til et barnebesøk i dagligvarebutikken, 
men vil du ha noe litt annet enn det, er ikke det så veldig vanskelig å få til heller.
 På Etsy eller Ebay finner du masse spennende og fine "effekter" til en helt grei pris.
Papirsugerør, popcornbokser, godteposer, muffinsformer, kakepynt og lys.
Sammen med litt hjemmelaget som f.eks. minivimpler på 1-2-3 og krone,
skal det godt gjøres å få til en kjedelig bursdagsfeiring!;)
 Nå skal det bakes og blåses ballonger!
Ha en fin & flott tirsdag! 
post signature

24 kommentarer:

Hild Frøya sa...

Så utrolig fint. Henter massevis av inspirasjon fra bloggen din.

Myke minutter sa...

Herlige farger og effekter! Her har femåringen hatt ønske om temabursdag til nå, sist var det Hello Kitty. Men det er jo enda stiligere med kun farger som tema, så vi får se hva vi gjør videre, kommer an på hvor mye mor i huset får ha innflytelse på ;) Lykke til videre med forberedelsene! Klem

Kine sa...

Så mange fine effekter med fine farger! <3 god feiring!

Lev Vackert sa...

Hej! vi håller på och planerar för att hålla en STOR julmarknad i HELA Lev Vackert huset. Utav den anledningen så söker vi nu efter duktiga hantverkare som vill stå med bord under marknaden som alltså kommer att hållas hela och samtliga adventshelger. Du kan boka dig en eller flera dagar.
Men för att ha bord hos oss så har vi endel krav för att det ska bli så bra som möjligt för dig som hantverkare och för våra besökare. Det är så att vi söker hantverkare som passar stillen i vår butik. Det går också jätte bra att stå med hembakat, saftat, syltat och liknande.
Är du intresserad så maila vitromantik@gmail.com och beskriv/ samt skicka gärna med en bild av vad det är du gör. Vi återkommer så fort vi kan med svar till alla!
Vi vill också slänga in en hint om att det för såväl hantverkare som besökare finns både vandrarhem och stor camping med stugor bara 100 meter i från vår butik. KRAM

vår lille verden sa...

åå så søtt!God feiring:O)klem kathrin

Anette Willemine sa...

Supersøtt! Herlig kominasjon med rosa og gult.

Ha en fin dag og en glad feiring!


Anette Willemine

Veronica sa...

Åh! Etsy har jeg ikke vært på før.. sitter på jobb og skal egentlig lage ukeplan for neste uke (lærer),men mye kjekkere å snope ting til min lilles første bursdag:-) Tusen takk for en inspirerende blogg.
Klem fra Veronica
PS: Du laget noen nydelige bilder av foten til storesøster fly, litt antikk stil. Har du laget tutorial på det?

Rene Linjer sa...

Herlige farger og flotte detaljer. Ha en fin feiring!

Linn sa...

Sukkersøtt bursdagstema :)
Det må jo bare bli en suksess!

Ha en flott feiring,kan tenke meg frøkna gleder seg ;)

Pink lady sa...

Lekkert! Jeg skal i fireårsdag i ettermiddag. Der er det lilla og litt rosa som gjelder! :) Kos dere!!

Anonym sa...

Er det på ebay eller etsy man får kjøpt pop-corneskene?

Anonym sa...

Så lekkert! Jeg er ivrig inne på Etsy altså, og bestiller alt jeg "trenger" av slike props derfra! :)

Anonym sa...

Hei og takk for sist i bryllup på Stolmen :) Så utrolig koselig dette rosa & gule selskapet så ut ; nydelige farger, du er kjempeflink ! VibekeM

chili og kjærleik sa...

Så herlige fargar saman, takk for tips til sjåpping. Snaart toårsbursdag her, så eg lagrar tipsa dine!

Lukke til med feiringa!

Øyeblikk sa...

No må du berre ikkje bli svimmel av all blåsinga :) Det ser kjempe kjekt ut med rosa og gul bursdag. Eg har alltid følt at det er stress med bursdags-feiring, men etter at eg begynte å lesa bloggar og blogga sjølv så har eg fått meir overskudd - kreativt overskudd kanskje? Mykje av kreativiteten kjem frå deg :) No gleder eg meg!

Klem Eli

House Number 9 sa...

Så lekre farger. Snuppa her i huset har nedtelling til 4-årsdagen (28 dager igjen...), så kjekt med litt tips!

Hilsen Ann Kristin

tonje boganes sa...

Gult og rosa er bare nydelig sammen. Sommerslig og jentete. Håper jenta di hadde en flott bursdagsfeiring. Klem Tonje

JeanetteCEB sa...

Nydelig fargekombinasjon.....
Ha en riktig så fin kveld :)

Jeanette

RumahKami sa...

Å.. tusen takk for tipset ! her nettop feiret minstemann selv og var frustert over valget i butikkene :( Nå skal storesøster feires , tenk så fine kake & cupcake kan hun få :) elsker bloggen din, alltid så masse god inspirasjon. klem .

n i n a s hjem sa...

Herlige bilder :)

Barnelykke sa...

Så lekre farger sammen - håper vi får se mer av resultatet ;) Spennende! Genialt med popkornbokser, det skal lagres bak øret :)

B I R T E

Fru Fly * Heidi sa...

jeg har kjøpt popcornboksene på Etsy!:)

macMatre sa...

Hei :)
Kan jeg spørre hvor du har bestilt de rosa og gule polkadotserviettene?
1 årsdag under planlegging, og inspirasjonen fant jeg her :)
Nydelige bilder!
Har lett og lett etter serviettene på Etsy og Ebay uten hell.
Håper du kan hjelpe!

Hilsen fra Guro

macMatre sa...

Hei :)
Kan jeg spørre hvor du har bestilt de rosa og gule polkadotserviettene?
1 årsdag under planlegging, og inspirasjonen fant jeg her :)
Nydelige bilder!
Har lett og lett etter serviettene på Etsy og Ebay uten hell.
Håper du kan hjelpe!

Hilsen fra Guro