søndag 26. juni 2011

Målløs!

For et par dager siden fikk jeg en mail fra NIB med en hemmelighet jeg måtte holde til i går kveld.
Fru Fly hadde vunnet NIB sin pris for beste blogg i kategorien Interiør og Hverdag!
Jeg ble faktisk helt målløs-  og brukte lang tid på disse små ordene under her.
Her er "takketalen" som ble lest opp på Gamle Logen i Oslo i går kveld:
(bildet under er lånt av Astrid som live-oppdaterte litt underveis). 

Jeg skulle så gjerne ha vært der med dere i kveld, men som mange vet sitter jeg hjemme i Bergen med helt fersk baby på fanget.  
 Det hadde vært fantastisk å møte alle dere bloggvennene mine (og sett fluesopphatten til Emmeline)! 
For i tillegg til smil og underholdning, er det nettopp en haug med venner jeg føler jeg har fått gjennom bloggingen. 
Jeg har også fått et rom til det kreative som kribler hos meg, og ikke minst fått tilbakemeldinger på det
Fellesskapet og tilbakemeldingene fungerer som en katalysator for stadig nye påfunn.  
Og i dag har jeg fått den ultimate tilbakemeldingen- og anerkjennelsen av bloggen gjennom å vinne en av NIB sine priser
At dere har stemt meg frem til vinner av kategorien Interiør og Hverdag
gjør meg hoppende glad, stolt som en høne OG rørt til tårer!
Tusen takk til NIB-jentene for at dere arrangerer dette fantastiske arrangementet. 
Men aller mest for at dere samler interiørjenter over hele landet, hver eneste dag gjennom hele året!  
Og TUSEN, TUSEN TAKK til alle dere medbloggere/lesere/venner som har stemt på Fru Fly. 
I kveld har jeg min egen glansdag her hjemme,  for jeg kan love at jeg glitrer av lykke her jeg sitter!  

Og glitrer skal jeg si dere at jeg gjør i dag også- og helt sikkert vil gjøre lenge!!!
Etter trøbbel med utstyret i går, fikk jeg endelig til et ordentlig takkebilde i dag.
Frøken Fly ville mer gjerne være med å skåle med bringerbærsaft,
og Lille Frøken Fly skjønte nok at det var noe på gang-
og ga lyd fra seg at hun også ville være med.
 Herr Fly står på putekassen og knipser.
Altså er hele familien Fly involvert.
Interiør og hverdag i praksis.
TUSEN TAKK!
 ♡

75 kommentarer:

Signe sa...

Gratulere så mye, det er vel fortjent :)

Klem,
Signe

Siljes blogg sa...

Såååå fortjent vennen!!!
Blir rørt jeg også, skjønne fly familie !!
Gratulerer vennen!!

Pia sa...

Gratulerer så mye!

Bless by Tone sa...

Det er deg vel undt, gratulerer du har en fantastisk blogg.
Bruker anledningen til å reklamere for en ny blogg jeg har startet - http://kreativnorge.blogspot.com/ - hvor jeg daglig vil vise til andre norske bloggers gjør-det-selvprosjekter og lignende. Tone

Hege Synøve Kolstad Evensen sa...

Gratulerer med velfortjent pris:)

Lykkeliten Studio sa...

Gratulerer så mykje, du vakre Heidi!
Den var velfortjent!
Nydelig bilde av alle 3 jentene! :)
Klem fra Cecilie.

Tonje sa...

Gratulerer så masse!! Vakker familie!

Jeanette sa...

Gratulerer så mye med velfortjent seier:)

Klem Jeanette

mi-rachel sa...

stort GRATTIS fra meg!

Huldra sa...

Gratulerer så mye! Det er deg velfortjent. =D

RosMari sa...

Gratulerer så mye og vel fortjent. Du har en flott blogg og jeg stemte på deg. Artig at du også er i Bergen, for det visste jeg ikke...

Cecilies Lykke sa...

Så nydelig du ser ut! Alle 3 selvfølgelig, men du har jo akkurat født og ser strålende ut:-) vi ble veldig rørt av takketalen din igår. Flere med tårer i øynene skal du vite. God klem fra Cecilie

ELLEMELL sa...

gratulerer så mye!
Velfortjent!

klem ellemell

Johanne Brekkevold sa...

Gratulerer, Godt jobba!!

KonfettiForm sa...

Gratulerer, virkelig vel fortjent :))
Og jeg må si for et FANTASTISK bilde i forrige innlegg! Storesøster som verner om lillesøster... Helt nydelig. Klem, Lena.

Hanne Mette sa...

Gratulerer så mye Heidi! Velfortjent og kjempegøy! Kjempe koselig bilde av dere alle tre.
Ble ikke noen glansdag på meg heller i år, men neste år da ses vi vel? ;)
God klem fra Hanne Mette

victoria (huset i byen) sa...

Gratulerer så masse Heidi og velfortjent... Den herlige fly familien da <3 Satser på at dette blir en årlig tradisjon hos NIB og at vi ses neste år...
klem victoria

Marta - litt mitt sa...

Gratulerer såååå mye!! Den prisen fortjente du virkelig!
Du inspirerer så mange av oss! Veldig glad for at bloggen din finnes!
Nydelig takkebide av dere!
Klem!

Anonym sa...

Så skjønn familie<3Og gratulerer!Må spørre, hvilket program har du brukt til å lage takkebildet?Er det et program man kan bruke til å lage invitasjoner f.eks....?!

Kos deg med din herlige familie:)

Jenny - supersnella sa...

Fine du! Gratulerer! Det bar deg vel fortjent. Koser meg her inne på bloggen din. Ønsker deg og dine en riktig god sommer!

Klemklem

Synnøve sa...

Dette er så fortjent! Gratulerer!!

Anna - House Of Svea sa...

Grattis!!! Det är du väl värd :)

Jättekul att få se en bild på dig, ni är så fina alla tre!

Ha det gott och grattis ännu en gång till dina fina utmärkelse.

Kram Anna

SIV sa...

Gratulerer sååååå mye:-))))). Har fulgt deg lenge og dette var vel fortjent:-))))). GRATULERER!!!!!!!!
Heeeeeerlig takkebilde:-))))

Gode ønsker sa...

Gratulerer, so absolutt velfortjent! Bloggen din er nydelig! Masse fine bilder, tips, inspirasjon, takk for at du deler:)
Klem Kristine

Rene Linjer sa...

Gratulerer med velfortjent pris!

Marte sa...

Gratulerer igjen:o) Så utrolig koselig takkekort!! Sol deg i glansen, Heidi!!!

Klem, Marte

hobbyvimsa sa...

Gratulere så mye,vel fortjent:)

Ha en fin ny uke:)

Klem Linda:)

Josefine Bergqvist sa...

Åh grattis söta du! Det är alltid lika trevligt att kika in på din blogg!

Kramar från Josefine

Anne Grete sa...

Gratulerer så mye!! Vi satt der med tårer i øynene av takketalen, herlig!!! Vel fortjent, min favoritt vant :D

Klem

Elisabeth, innerst i veien sa...

Gratulerer så mye, for en flott anerkjennelse.

Unknown sa...

Gratulerer og absolutt velfortjent!


Nydelig bilde av en nydelig familie!



Ønsker deg en fin og rolig barseltid!

Supersnuppa sa...

Gratulerer så mye! Velfortjent!
Nydelig takkebilde og lekkert bilde av snuppene dine i innlegget under!
klem

deconordic sa...

Hurra for deg!!!

Lotta sa...

Gratulerer så utrolig masse:)Så fortjent:) Herlig bilde med takk vimpel:)

Klem fra
Lotta

Refleksjon på livsvegen sa...

GRATULERE!

Linn sa...

Gratulerer. Du fikk min stemme!

Anonym sa...

GRATULERER SAA MYE;-)

Trine sa...

Gratulere så masse Fru Fly! Detta va virkelig fortjent ♥
Så herlig å få en sånn beskjed da :)
NYDELIG takkebilde med de to søte frøkene Fly ♥

Klæm Trine

MissMette sa...

GRATULERER så masse til deg, Heidi ღ
- og veldig velfortjent ღ for meg
var den en ære bare det å bli nominert
i samme kategori som deg. Flott takke-
tale og nydelig bilde av deg og dine
skjønne små ღ Ha en glitrende kveld
videre, og en herlig uke som kommer ღ
Stor klem fra Mette

Ramme Alvor sa...

Gratulerer! Det er så fortent, du her ein utruleg vakker og inspirerande blogg!!!



Klem!

Anonym sa...

Gratulerer! Vel fortjent - nyyyydelig blogg.

ellabella

Hildemor sa...

Gratulerer så mye:),
Knallfint bilde av dere:)
Klem Hilde

Emidoras verden sa...

Gratulerer så mye både med den
lille prinsessen og prisen!
Du har en flott blogg og det var vel fortjent!
Ha en fin ny uke og kos deg med de flotte jentene dine.
Klem..

Noatunfrua sa...

Gratulerer så mye!

Nydelig bilde av mor og barn! :)

Kathrine 'Glimt' sa...

♥ Herlig ! ...Mannen har knipset et nydelig bilde av jentene sine ;)

Gry sa...

Gratulerer, Heidi!! Velfortjent seier!!

Klemmer fra havet

KROnPRINSESSENE sa...

GRATULERER så mye :)
VELDIG FORTJENT...
Nydelige ord som ble lest opp forresten.
Og fantastisk bilde du viser her.
For en herlig familie dere er!
Håper det står bra til med deg, som er ganske så nybakt mamma.
Bloggen din er topp ;)
Klem May Helen

Emmeline sa...

For et NYYYDELIG BILDE og for en nydelig tale. Den ble lest opp av Signe i går, og det var bare så utrolig kjekt at du vant. GRATULERER SÅ MASSE!!! Vel fortjent!! Gleder meg til at du er med neste gang:):)

Kristian Severin Skeie sa...

Norske interiørblogger, gå og legg dere!

Li/Småtingene sa...

G R A T U L E R E R ! ! !
Velfortjent pris, og nydelig prinsesse!
Du skinner jo helt uten å delta på glansdagen!!

:-)

Anonym sa...

Gratis! Vel fortjent!:)

Linecas have sa...

Gratulerer så mye!:)

Othilie`s have sa...

Gratulerer så mye!! Virkelig vel fortjent! Gleder meg til forsettelse...

FlorasFrue sa...

Gratulerer - absolutt fortjent!!
For et nydelig bilde av dere:))
God klem!

Lappeline ♥ sa...

Gratulerer til deg og vel fortjent
Klem

helen og gutta sa...

GRATULERER så mye med den fantastiske prisen, er sååå glad for at nettopp du vant. Det er alltid så kjekt å komme innom her hos deg og en ting som er ekstra kjekt hos deg at du tar deg tid til å kommentere hos oss andre bloggere, det er noe jeg setter uendelig stor pris på. stor klem Helen

Siv Karin sa...

Hei, og gratulerer med vel fortjent pris!

Anne på landet sa...

Gratulerer og vel fortjent!
Nydelig bilde av deg og to av skattene dine!

God, regnklem fra Os:o)

Wimona sa...

Gratulerer så mye.Velfortjent! Så koselig bilder av deg og dine barn.Bildene dine er alltid flotte.Kjempe inspirende!

Terese sa...

Gratulere så masse med tittelen fra NIB.
Det er vel fortjent og jeg ga deg min stemme også!! Gleder oss til fortsettelsen av FruFly ♥

Min Lykke sa...

Gratulerer så mye med tittelen, den er så utrolig fortjent!:) Og takkekortet er nydelig. Så kreativ du er altså! Nydelige jenter alle tre!:)
Ha en flott dag!
Klem fra Kristin

Cherry Blossom Blog sa...

gratulerer, skjønne du! ♥
nyyydelig bilde av deg og jentene!
dette var velfortjent! du er en enooorm inspirasjon!
takk for alt du deler med oss!
ferieklem fra meg til deg ♥

Kirsti sa...

Utrolig moro. Gratulerer!!!

lillpastill sa...

Gratulerer så mye - vel fortjent!!
Er alltid like kjekt å titte innom hos deg..
Kjempe koselig bilde av dere ;)

Klemmer fra meg

LilleLeo sa...

Gratulerer så mye, det er deg vel fortjent! Du har en grise-lekker blogg, som gir mye inspirasjon og ikke minst gir du mye av deg selv, spesielt ved å lage tutorials!

Unknown sa...

Så vel fortjent!!
Gratulerer så masse Fru Fly!
Tusen takk for alt du deler med oss og for masse inspirasjon!
Nydelig bilde av dere ;)
Klem A

Unknown sa...

Gratulerer så mye med vinner av Interiør og hverdag og lille babyen:) Kommer gjerne innom deg igjen..Kjempe fin tale:)
Håper vi får litt sol i Bergen nå.
Stor klem fra Henriette.

Anonym sa...

Så klart vi stemte på deg! :) Gratulerer Heidi! Og med link på Dagbladet i dag også (under artikkelen om glansdagen) får sikkert enda flere øynene opp for deg også. Gøy!

kine.andersen@gmail.com

tonje boganes sa...

Så flott! Gratulerer så masse!
Klem Tonje

Unknown sa...

GRATULERER så MYE! :)
Det var vel fortjent! Det er ikke alle som har blogger hvor jeg griner av vakre bilder, men det har DU!

TAKK for alt du deler med oss!

Klem :)

SsSsS sa...

Gratulerer, dette er virkelig vell fortjent!! Klem fra S'ene <3

Unknown sa...

Hei kjære deg! Gratulerer så mye med prisen!!! Det var så vel fortjent. Elsker bloggen din. Du gir av deg selv, og er så søt og koselig. Håper å få hilse på deg til neste år. :) Klemklem!

Hos Jorunn sa...

Gratulerer så mye og det var veldig fortjent! Herlig takkebildet du laget! Du er en utrolig dyktig fotograf og stiller i en egen klasse med alle de vakre og kreative bildene du viser...og det at du tar deg tid til å dele dine fotokunnskaper med oss andre er flott. Ha en flott uke, klem fra Jorunn

Thea's Mania sa...

Så utrolig fortjent! Du er bare helt rå på flotte bilder og som en god skribent! Håper dere koser dere masse med ny baby:)

Klemmer i massevis..

nadja sa...

TTre helt fantastiske jenter! Som fortjener all heder i verden. God sommer! Masse sommerklemmer. Nadja