mandag 9. mai 2011

Klesgren [DIY]

En av tingene jeg visste jeg ville lage på babyrommet, var en kleshenger som dette.
Jeg har sett det et par steder før, bl.a. på flinke Ifra Lahell sitt knallkule barnerom. 
Jeg er glad i naturelementer og har lenge vært på jakt etter den rette grenen.
For noen uker siden fant jeg flere + en stubbe som jeg skal ha til noe annet.
Jeg skrubbet dem og la på et tynt lag med beis for å få dem litt lysere.
Jeg har brukt to enkle kroker i taket og gøtt til å feste grenen med.
Synes det var litt artig at de liksom "svever" i løse luften sånn som dette.
Jeg tror at jeg skal prøve en variant med tykk hyssing også, det kan bli fint.
 
Alt må jo snart ned igjen siden vi skal flytte i juli,
men forhåpentligvis får vi brukt alt i det nye huset.
Ha en super, solrik dag!
post signature
----------------------------------------
I love nature elements in the interior,
and think this branch suits the baby room perfect. 
Easy to make yourself- and makes a difference!
Have a great monday!

30 kommentarer:

Jannicke sa...

dette var både stilig og kreativt :o) et godt eksempel på hvordan vi bloggere påvirker og inspirerer hverandre :o)
Ha en riktig fin dag, Heidi!
Klem J.

beate sa...

så fiiint heidi!!!
smiler veldig av kommentaren du la igjen hos meg i går!! herlig!

nyt dagen

klem beate

ANETTESHUS.COM sa...

Kjempe-SJARMERENDE! Liker:)

Ha en super ny uke!

STOR klem
Anette:)

Størstepia sa...

Så kult!!:-)
Får håpe det kommer like godt til nytte i nytt hus!
Ha en flott mandag!
Klem fra størstepia

vår lille verden sa...

Dette ble veldig fint..jeg har brukt samme prinsippet med adventspakker på i hyssing i forskjellige lengder..Så søte små klær som henger her:O))go klem

Vingesus og Julebrus sa...

Du altså!! : ) Du ser en ting, får en idè og vips så er ting gjort!! Grepa dame, Heidi - det kaller man slikt!! Skapet under ble nydelig!

Ha en super dag! KLEM!!

englemor sa...

Kjempe stilig!
Elsker naturelementer inne.
En super ide som er
skikkelig dekorativ og artig!
Herlig med de pittesmå
kjolene da!!!

Klem fra Hilde

Jorid + NOE Blog sa...

SÅ fint vennen! :) Jeg har også planer om en gren, men med lys på!

Ha en fin dag, HERLIG vær i Bergen også ser jeg! ;)

KLEM

Høytrykk sa...

Dette var veldig fint! Elsker skyene på veggen!

Ha en fin dag. :)

Pia sa...

Stilig! Ser ut som grenen svever. Lykke til med pakking og flytting!

Vigdis sa...

Nydelig!
Passet veldig fint til skyene på veggen også :)

Tina sa...

Stilig!
Lykke til med med nytt hus. Gleder meg til å følge flyttingen gjennom (forhåpentligvis) mange fine og inspirerende bilder.

Linn sa...

Så utrolig stilig og annerledes :)
Flott å få litt inspirsjon rundtom!

Inger Johanne sa...

Så fint - og ekstra spesielt mot den blå himmelen bak! Flinke du:-)

Ha ein flott dag!

Allis i Eventyrland sa...

Kjempefint! :) Jeg er SÅ fornøyd med greina jeg har hengt opp på mitt soverom, den gjør liksom hele rommet :)

Jeanette sa...

Så enkelt og vakkert:)

Cherry Blossom Blog sa...

Så fiiiint :) Me love!
Nydelig med skyene på veggen i bakgrunnen!
Fortsatt fiiine maidager til deg min venn!
Solskinnsklem fra meg!

Spirello sa...

Jeg elsker sånn grener, og både lillesøster og jeg har hver vår med kjolene våre på:)
Kjempefin DIY!

STYLIZIMO sa...

Veldig, veldig fint! Når man har så mye fine barneklær er det jo hyggelig å vise de frem og ikke gjemme de i skapet. Dette er absolutt en ide jeg skal kopiere en gang i fremtiden :)

Ha en strålende mandag, Heidi!
I Oslo er det sommertemp. i dag - herlig :)
klem Nina

mi-rachel sa...

nydelig fint!

ReVinyl sa...

Så fin denne ble! Jeg skal straks google gøtt, for der stopper kompetansen min ;)

Digger naturelementer i huset. Har akkurat laget en vase av drivved. Det ble bare så lekkert. Det er jo også en fin gaveide med litt blomster oppi. Tok med meg sørover fra trøndelag noen store pinner også...og diy din var jo midt i blinken til det da!

Fin dag te dæ! :)

Henriettes hus sa...

Så utrooooooolig fint ♥

Henriette

n i n a s hjem sa...

Kjempefin!!!
Den ideen tar jeg med meg videre.

Slike skyer hadde vi på rommet til lille prinsesse når hun var liten og :)

hobbyvimsa sa...

Lekkert!!

Ha en fin ny uke:)

Klem Linda:)

Anonym sa...

Älskar idén med pinnen... å din blogg

//Linda
www.kreathorn.se

Anonym sa...

åå så kult!:)

thea.e sa...

Så stilig. Spennende med nytt hus :)god uke!

Piulfen sa...

Kreativt og super nydelig :)

Haust sa...

Utruleg fint blikkfang!

God torsdag til deg og dine! :)

Familiesirkus sa...

Så lekkert og gøy!