tirsdag 26. oktober 2010

Tilbake + trekning


I all reisingen og travelheten falt jeg litt av her. Men nå er jeg tilbake!:)
Da vi kom hjem søndag kveld var det beinkaldt i huset, og kulde gjør meg helt handlingslammet.
Og det passet veldig dårlig siden det skulle komme en avis å gjøre en interiør-reportasje dagen etter.
Så i går ble en mildt sagt hektisk dag, men jeg tror det gikk greit til slutt. Og jeg var utladet etterpå!
Jeg skulle ha benyttet anledningen til å ta masse bilder når huset var strøkent, men jeg orket ikke!:)
Vi har gjort litt på interiørfronten i det siste, men jeg kommer bare ikke helt i gang med å ta bildene.
Men nå er det skjerpings, skal ta et raid en av dagene, så snart kommer det litt nytt på den fronten!:) 
Men først (noen dager forsinket) har jeg trukket vinnerne av giveawayen til Sam & Sofie.
Ny nettbutikkløsning er på trappene og nye merker kommer inn, blant annet Dundelina.
Det skjer altså mye spennende der om dagen, så bare følg med videre!
Vinneren av gavekort på 500,- blant de som har skrevet kommentar i innlegget er Line Levinsen 
og vinneren av gavekortet på 300,- blant "likerne" på Facebook er Signe Emilie Smestad.
Ukens vinner av synstest fra Fru Fly er Kathrin Tennøy.
Fint om dere mailer kontaktinfo til frufly@gmail.com.
Fin tirsdagskveld!
post signature

13 kommentarer:

Barbros lille atelier sa...

Velkommen hjem! Og gratulerer til de heldige vinnerne!

Gleder meg til å se nytt på interiørfronten hos deg:-) Trenger litt inspirasjon. Her holder vi på med kjelleren - noe som er et gigantprosjekt, men et syrom er absolutt verdt å vente på!

Klem

Jorid ♥ Noe på Hjertet sa...

Gleder meg til å se hva dere har funnet på! :-) Husk å pust mellom slagene! <3 Gleder meg enormt til fredag, det blir 2 dager med full utpust for min del. Hehe ;)
Klem

Fru sommerfugl sa...

Flotte premier, og godt du er tilbake. Gleder meg til å se mer fra huset ditt, du er flink og utrolig inspirerende. Klem

Brigg sa...

Kult! gleder meg til å lese reportasjen!

STYLIZIMO sa...

Saa flink du er! Goy aa lese at det skjer saa mye med annonsorer og repotasjer i hjemmet!

Gratulerer saa mye til vinnerne!

Ha en GOD kveld!
klem Nina

victoria (huset i byen) sa...

Velkommen hjem, kan tenke meg at dere har kost dere i varmere strøk, for her er vinteren på full vei....
Ha en fin uke
klem victoria

Forever Love ♥ sa...

Velkommen hjem kjære du, og gratulerer til heldige vinnere!!
Ha en fin kveld.

Klem T♥

Divas and Dreams sa...

Glad to have you back dear!! Hope you had an amzaing travel!

Hugs/ Christina

Hege Evensen sa...

velkommen hjem etter en velfortjent ferie:)

★ Ninas blogg og Super-Lille ★ sa...

Gratulerer så masse til de heldige vinnerne :)

Elisabeth, innerst i veien sa...

Velkommen hjem! Vi får glede oss til nye, vakre bilder vi da. ☺

Line Levinsen sa...

Tusen tusen takk for en strålende gave sånn midt i uka!!
Kommer ikke helt over at jeg faktisk vant :) (*smiler rundt*)

Ha en fin dag alle sammen, og kos dere i høstmørket!

Line

umulie sa...

Tusen hjertelig for premie! Veldig moro- og overraskende!