tirsdag 26. oktober 2010

Tilbake + trekning


I all reisingen og travelheten falt jeg litt av her. Men nå er jeg tilbake!:)
Da vi kom hjem søndag kveld var det beinkaldt i huset, og kulde gjør meg helt handlingslammet.
Og det passet veldig dårlig siden det skulle komme en avis å gjøre en interiør-reportasje dagen etter.
Så i går ble en mildt sagt hektisk dag, men jeg tror det gikk greit til slutt. Og jeg var utladet etterpå!
Jeg skulle ha benyttet anledningen til å ta masse bilder når huset var strøkent, men jeg orket ikke!:)
Vi har gjort litt på interiørfronten i det siste, men jeg kommer bare ikke helt i gang med å ta bildene.
Men nå er det skjerpings, skal ta et raid en av dagene, så snart kommer det litt nytt på den fronten!:) 
Men først (noen dager forsinket) har jeg trukket vinnerne av giveawayen til Sam & Sofie.
Ny nettbutikkløsning er på trappene og nye merker kommer inn, blant annet Dundelina.
Det skjer altså mye spennende der om dagen, så bare følg med videre!
Vinneren av gavekort på 500,- blant de som har skrevet kommentar i innlegget er Line Levinsen 
og vinneren av gavekortet på 300,- blant "likerne" på Facebook er Signe Emilie Smestad.
Ukens vinner av synstest fra Fru Fly er Kathrin Tennøy.
Fint om dere mailer kontaktinfo til frufly@gmail.com.
Fin tirsdagskveld!
post signature

13 kommentarer:

Barbros lille atelier sa...

Velkommen hjem! Og gratulerer til de heldige vinnerne!

Gleder meg til å se nytt på interiørfronten hos deg:-) Trenger litt inspirasjon. Her holder vi på med kjelleren - noe som er et gigantprosjekt, men et syrom er absolutt verdt å vente på!

Klem

Jorid + NOE Blog sa...

Gleder meg til å se hva dere har funnet på! :-) Husk å pust mellom slagene! <3 Gleder meg enormt til fredag, det blir 2 dager med full utpust for min del. Hehe ;)
Klem

Fru sommerfugl sa...

Flotte premier, og godt du er tilbake. Gleder meg til å se mer fra huset ditt, du er flink og utrolig inspirerende. Klem

Brigg sa...

Kult! gleder meg til å lese reportasjen!

STYLIZIMO sa...

Saa flink du er! Goy aa lese at det skjer saa mye med annonsorer og repotasjer i hjemmet!

Gratulerer saa mye til vinnerne!

Ha en GOD kveld!
klem Nina

victoria (huset i byen) sa...

Velkommen hjem, kan tenke meg at dere har kost dere i varmere strøk, for her er vinteren på full vei....
Ha en fin uke
klem victoria

Forever Love sa...

Velkommen hjem kjære du, og gratulerer til heldige vinnere!!
Ha en fin kveld.

Klem T♥

Christina sa...

Glad to have you back dear!! Hope you had an amzaing travel!

Hugs/ Christina

Hege Synøve Kolstad Evensen sa...

velkommen hjem etter en velfortjent ferie:)

n i n a s hjem sa...

Gratulerer så masse til de heldige vinnerne :)

Elisabeth, innerst i veien sa...

Velkommen hjem! Vi får glede oss til nye, vakre bilder vi da. ☺

Line L. sa...

Tusen tusen takk for en strålende gave sånn midt i uka!!
Kommer ikke helt over at jeg faktisk vant :) (*smiler rundt*)

Ha en fin dag alle sammen, og kos dere i høstmørket!

Line

umulie sa...

Tusen hjertelig for premie! Veldig moro- og overraskende!