fredag 1. oktober 2010

Fredag betyr...


...blomster og bamsemums;)
Goood fredag!
post signature

27 kommentarer:

♥LYKKE♥ Marianne sa...

Så herlig innlegg:)

Ønsker deg og dine en like herlig helg!

Klem Marianne ♥

Birgit sa...

Ha, ha det tror jeg at jeg også skal innføre her i huset :-)

Hege Evensen sa...

Fy søren for en flott vase:) Nydelig foto med blomster i! God fredag til deg og dine, kos dere med bamsemumsen;)

Divas and dreams photography blog sa...

This is gorgeous!! I wish you a wonderful weekend full of love dear :-)

Klem

Christina

Jannicke sa...

nydelige bilder - fredag er en deilig dag! hos meg er det nybakt eplekake som kosemat :o)
Klem til deg.

Forever Love ♥ sa...

Ha en super fredag min venn!
Nydelig vase!!

God klem

Lina sa...

...eller film og vafler, som er plana her. Fin fredag blir det uansett. :)
God helg!

bea sa...

jeg elsker de synstestene dine :))

god helg til deg også:)

MøbelPøbel sa...

Akk..du har alltid så nydelige bilder..

God bamsemumskveld:)

ANETTESHUS.COM sa...

God fredag til deg og dine også:))))

klem klem
ANETTE

Nanna sa...

Den där var ju bara så fin!

Haust sa...

Kooos deg! Eg skal gjere eit innhogg i snopet vi kjøpte på tax free forrige helg. ;)

Krabbelure sa...

Høres bra ut, det der... og ser bra ut også! Nyt helga!

Lisas hjem og skatter sa...

Herlig ♥

innom for å ønske deg ei fin helg!

klem/lisa

FruLisa sa...

God fredag til deg også ♥
Klem, Lisa

Therese ❦ Fjellrosa sa...

I`m with you!!!

God fredda og fin helg til deg snuppa ❤

Tulipa sa...

Vilka glada bilder!!

Kram Mariette

Josefine sa...

Fantastiskt vackert!
Ja, visst ska man ta vara på det lilla i livet. Det kan vara och bli det stora!

Ha en trevlig helg!

Kram Josefine

mimmi-leone sa...

Stilig bilde og tekst, og anderledes...herlig!!

Ønsker deg en flott helg med hilsen fra Mimmi-Leone

Ella sa...

Hei hei!
Så koselig bilde og likte det synstestenbildet utrolig godt, kjempe fine ord :)
Herlig innlegg nedenfor her, tror jammen jeg skal kaste meg over ideen :) Herlig med innlegg som gir inspirasjon til egne innlegg, det trengs jo av og til :)
Håper bamsemumsen smakte!
Ha en flott helg, kos deg med familien og kameraet, tenker du stadig er på utkikk etter nye motiver :)
Klem klem

A House With A View sa...

Suuuuuuperfin bild, sååå vacker!!

Önskar dig en skön helg!

kramiz aka

Forever Love ♥ sa...

Godt å komme hjem igjen til helgen da:)
Lykke til med ventingen trallala...
Var på tur ned til vannet igår og lurer på om det er den gule hytten jeg..:)

Ha en super helg så sees vi snart!!

Klem zz- slik at du husker å ta turen innom du vet...

Ninas lykke sa...

Blomster + bamsemums = hverdagslykke!!
Bør innføres i alle hjem! Jeg er heved en disipel av det prinsippet!

Ha en god helg!

Klem Nina

Jannes lille sted sa...

God helg!
Klem Janne Merethe

Rikke - fargesirkelen sa...

Deilig bilde og tekst! :D

Stjärnor & Champagne sa...

Lovely picture/ Kram Anne

Miss Mette sa...

Hørtes utrolig godt ut :)
Herlig bilde, likte veldig
godt teksten - stilig...
Ønsker deg en fortsatt fin
helg, stor klem fra Mette